Saturday, June 11, 2016

Percutian Gaya Motorhome ke Australia

Percutian motorhome mungkin asing bagi kita warga Malaysia, namun percutian gaya ini begitu popular dalam kalangan masyarakat di Australia mahupun di barat. Selain dapat menjimatkan belanja, percutian gaya ini dapat memudahkan perjalanan kita ke destinasi pelancongan yang ingin kita tujui. Apa yang pasti pengalaman manis pasti akan dapat dikutip sepanjang perjalanan sama ada bersama keluarga mahupun rakan-rakan.

Seumpama hotel bergerak, kita bebas ke masa sahaja dengan konsep percutian Motorhome. Dilengkapi dengan kemudahan asas seperti ruang istirahat, peralatan memasak, peti sejuk, televisyen, katil dan bilik air, motorhome mampu memuatkan enam orang pada satu masa.

Melihat kepada potensi percutian gaya motorhome ini untuk pasaran pelancong tempatan, RedSTILETTO Camper (RSC)  mengambil inisiatif mengadakan pakej percutian berkonsepkan motorhome ke Perth Australia dan beberapa destinasi popular di luar negara. Tidak perlu susah payah mencari hotel atau kenderaan tatkala melancong. Segalanya ada di depan mata.

No comments:

Post a Comment